Få hjælp til at forstå en afgørelse i din sag, finde rundt i regler, og hvordan du kan komme videre med din sag.
Hos borgervejlederen kan du blive guidet gennem systemet. Du kan også få hjælp til at forstå breve, klagevejledninger eller andre informationer fra kommunen.
Borgervejlederens opgave er at være en god, neutral og tryg samarbejdspartner for dig og at være et bindeled til kommunen.
Borgervejlederen kan vejlede og hjælpe med:
Hvis du har brug for hjælp fra borgervejlederen kan du ringe på: 96 84 80 75. Læg gerne besked, så ringer borgervejlederen tilbage til dig - Ikke altid samme dag, men vi ringer altid tilbage.
Mød borgervejlederen torsdag i ulige uger fra kl.15.30 – 16.30 på Biblioteket, Smedegade 7. Struer. Spørg blot efter borgervejlederen ved skranken.
Vær opmærksom på, at borgervejledningen kan være lukket i ferieperioder. Tjek den aktuelle uge på Bibliotekets kalender
Hvis du vil klage over kommunens afgørelser eller behandlingen af din sag, kan du få hjælp på:
Klage og klageadgang
T: 96 84 80 75
Vi anbefaler, at du bruger sikker mail, når du skriver til os.
Skriv via Borger.dk (Borger)
Skriv via Virk.dk (Virksomhed)
Denne hjemmeside benytter cookies fra tredjepart til besøgsstatistik. Vælger du "Accepter alle", giver du samtykke til at tredjepartsservices må gemme oplysninger om dit besøg. Læs mere om cookies